Výměna či vrácení zboží

Reklamace vadného zboží, reklamační řád (viz. obchodní podmínky)

Reklamační formulář ke stažení.

Může se stát, že zboží, které jste si objednali, Vám velikostně nesedí, nebo jste po rozbalení zjistili, že byste měli zájem o jinou barvu či zcela jiný produkt, není žádný problém zakoupené zboží vyměnit či vrátit.

Na výměnu či vrácení zboží máte 14 dnů od data vystavení faktury či doručení, převzetí zboží! Vracené zboží musí být nepoužité, v původním stavu, se všemi visačkami a originálními obaly, aby mohly udělat radost někomu jinému. V opačném případě Vám budeme muset něco strhnout z původní ceny, abychom je mohli dostat zase do formy případně máme nárok na zamítnutí reklamace.

Postup u výměny či vrácení zboží:

Jelikož je zapotřebí, aby zboží, které si vyberete, bylo pro Vás rezervováno a nekoupil si jej jiný zákazník, než nám původní zboží doručíte, dodržujte následující postup pro výměnu.
 
Výběr nového zboží
  • Na našem e-shopu si vyberte zboží, za které chcete vyměnit původní již zakoupené a proveďte objednávku, jako kdybyste chtěli zboží zakoupit běžným způsobem. Jediný a hlavní rozdíl je v tom, že do poznámky v objednávce nesmíte zapomenout napsat "VÝMĚNA ZBOŽÍ" Díky tomu budeme vědět, že se jedná o výměnu a nebudeme tak zásilku odesílat, dokud nám původní zboží nedoručíte. Zároveň se pro vás nové zboží rezervuje a nemůže si jej tak už nikdo jiný koupit. Při výběru nových produktů na výměnu nemusíte dodržovat cenu původního zboží. Případné rozdíly v ceně vám budou buď vráceny na váš bankovní účet, nebo vám budou doúčtovány. Při výměně zboží se z nové objednávky odečítá pouze cena vráceného zboží bez poštovného. Objednávku na výměnu zboží prosím nehraďte předem! 

Vrácení zboží
  • Veškeré zboží je možné vrátit do 14-ti dnů (od převzetí zásilky) bez udání důvodu.  Zboží musí být vráceno kompletní, v původním stavu, nesmí jevit známky opotřebení a používání.
    Zboží pečlivě zabalte, například do folie nebo papíru. Prosím nepolepujte originální obaly výrobku (např. krabice od obuvi, helmy…) samolepicí páskou ani štítkem pro dopravce, ani jinak originální obal nepopisujte.
    Pokud je součástí objednaného zboží dárek
     či produkt v setu zdarma, je zákazník povinen jej při vrácení vrátit.

Se zbožím musí být zaslán vyplněný formulář níže a kopie vydané faktury, která Vám byla doručena na e-mail či v balíčku. Po doručení vráceného zboží k nám, bude reklamace posouzena a následně řešena naším reklamačním oddělením. Reklamace můžete také řešit telefonicky předem na tel. č. 602409295. 

Formulář pro vrácení nebo výměnu zboží

Reklamační formulář